Töötuba: Suhted, mitte võim

/Töötuba: Suhted, mitte võim
Töötuba: Suhted, mitte võim 2018-12-02T19:51:01+00:00

Aitäh, et osalesid meie töötoas!

Slaidid saad allalaadida siit (ONA 29112019)

Kõige suuremat kasu saad Sa meie töötoast, kui lähimate päevade jooksul avad slaidid ning vastad iseseisvalt kõikidele seal olevatele küsimustele. Vaid nii tekivad eilsest kogetust teadmised ning oskused. Tea, et igapäevaga see efekt väheneb.

Kui sul on soov oma ettevõtte tulemuslikkuse ja töökeskkonna parendamiseks rakendada teadmist suhtlusvõrgustikest, siis meie pakkumuse leiad siit.

Teema paremaks mõistmiseks saatsin enne töötuba Sulle kaks materjali. Need räägivad lahti metoodilise poole:

ja et, Sul tekiks reaalne tunnetus, kuidas suhtlusvõrgustik mõjutab otseselt organisatsiooni tulemuslikkust, leiad 2 lühikest lugemist siit:

Tänan Sind antud tagasiside eest:

  • järgmine kord oli soov kuulda rohkem kasutaja kogemusi  – meie järgmine töötuba toimub 17.01.2019 kell 13:00, kus anname 60% ajast sõna praktikutele, Teile meie Klientidele. Märgi see enda kalendrisse ja registreeri end:
    • soov on, et aega aruteludeks ja inimestega tutvumiseks jääks rohkem – planeerime ürituse kestvuse pikemaks ning vahele teeme ka väikese pausi;
    • ettevalmistuseks tuleb materjalid varem saata – kõikidele registreerunutele saadame meeldetuletuskirja koos ettevalmistusmaterjalidega nädal varem.
    • rohkem tutvustada tehnilist poolt ja mudelite loogikat, sellest tulenevalt:
      • järgmine kord Innar tutvustab tehnilist lahendust ning arvutusloogikaid;
      • võtame rohkem aega aruteludeks, lahti mõtestamaks inimese käitumismudelid.

Meie eesmärk oli visata õhku hulga ideid, küsimusi, millele üheskoos arutades luua teile ja meile uut teadmist.

Mida te läbi arutelude kirja panite:

  • koostöö baseerub suhetel;
    • inimsuhe on investeering ning läbi igapäevase tegevuse tuleb selle väärtust tõsta – Tiit Tammiste
  • kui suhted hästi toimivad, toimib ka koostöö;
  • erinevates situatsioonides inimese mõju ja roll suhtlusvõrgustikus võib olla erinev;
  • suhtlusvõrgustikud kujundavad meid ja meie saame ise kujundada oma suhtlusvõrgustikku ning rolli selles. Mäletad, armastama on tegevussõna;
  • suhteid me loome selleks, et need peavad looma meile kas vaimset või füüsilist väärtust;
  • et suhted inimeste vahel toimiksid, siis analoogselt tehniliste seadmetele, peab olemas olema:
    • kanal, läbi mille suhtlus toimub või miks toimub – huvi ja eesmärk;
    • avatus;
    • võimekus areneda:
    • kokkulepped:
      • ühine protokoll ehk keel kuidas omavahel suhtleme;
      • kindlad rollid, kes millist funktsiooni täidab;
      • ühine taktsagedus – vale info vales kohas tekitab vaid segadust.
  • Rahuloluuuringute käigus enim esinev probleem on infoliikumine:
    • kas seda on vähe või liiga palju;
    • seda ei leita ülesse;
    • üksuste vahel ei liigu info – puudulik koostöö;
    • otsused on liiga aeglased – läbivad liiga palju vahelülisid /etappe.
  • Kui infoliikumise probleem saaks lahendatud, siis…
    • inimesed saaksid fokusseerida olulistele teemadele mis loovad väärtus;
    • müra kaob ära – saab tööd teha;
    •  võimalik ennetada probleeme;
    • sisekliima paraneb;
    • tulemuslikkus tõuseb;
    • inimeste rahulolu tööandaja vastu suureneb ja inimeste õnneindeks kasvab;
    • stressitase langeb.

Kui sul on soov oma ettevõtte tulemuslikkuse ja töökeskkonna parendamiseks rakendada teadmist suhtlusvõrgustikest, siis meie pakkumuse leiad siit.